Slayers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hvordan man registrerer seg

Go down

Hvordan man registrerer seg Empty Hvordan man registrerer seg

Poste  Slayerkid Lør Mar 01, 2008 12:28 am

Du går inn på "Bli medlem". Selv om du er under 13 år hvis du er, så må jo du kunne registrere deg her, ellers hadde det ikke blitt noe av dette. Det hadde bare vært vanskelig. Å godta de betingelsene er det nok lurt å lese gjennom! Etter dette er det bare å skrive navn "hva du heter på Travian"! Husk å skrive hva du heter på Travian og ikke noe annent. "Hvis du for eksempel heter Tom registrerer du deg som Tom". Da er det mye lettere å kjønne hvem som er hvem. Du må også skrive passord og e-mail, addresse.

Men når du har registrert meg må du sende Slayerkid en PM på Travian hvis du skal aktivere kontoen din på forumet, ellers risikerer vi at det er en spion.

Hvis du har problemer med det er det bare å spørre Slayerkid om hjelp. Da må du gi e-mail addressen til meg, og så registrerer jeg meg for deg. Jeg gir deg passordet i en PM på Travian. Det kan man endre på Profil når man er pålogga.

Det er såpass mye som trengs for det.

Hvis du nekter å registrere deg på forumet kan du risikere å bli sparket. Hvis du har problmer med det, og ikke klarer det er det en annen ting. Som jeg sa kan jeg for eksempel registrere meg i stedet for deg.

mvh. Slayerkid
Slayerkid
Slayerkid
Administrator
Administrator

Antall Innlegg : 98
Join date : 29.02.2008
Age : 28
Bosted : Horten

https://slay.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet